Call2Action

Callcenter-løsning med effektivitet i høysetet

Telefonen er et glemt ledd i de fleste CRM verktøy, og det er kanskje et av de viktigste verktøyene som vi bruker. Hver eneste dag både snakker vi med våre kunder eller de ringer oss. Ofte på tvers av avdelinger.

 

·   Ledelsen kontakter leverandører og samarbeidspartnere?

·   Dine selgere ringer aktivt både til eksisterende og nye kunder?

·   De som sitter på support og kontakter kunder?

 

Hvor blir det av all den informasjonen? Og hvordan måler dere hvor aktive de ansatte er mot kundene?

«Call2 Action» er en utvidet funksjonalitet til Microsoft Dynamics CRM 2011 utviklet av Albatross ITC.Vi har gjennom å knytte sammen dagens telefoniløsning (integrasjon med Lync) med markedsmodulen fått «Call2 Action». Med denne ekstra funksjonalitet kan man:

 

·   Måle effektiviteten på dagens utgående og inngående telefonsamtaler.

·   Få statistikk på lengden av telefonsamtalen og enkelt følge opp kunden.

·   Få alle lister, all respons og all informasjon om kunden samlet på et sted!

·   Følge listen «live» i løsningens Dashboard!



Other apps
Project Execution Module

Verktøy og metode for prosjektgjennomføring i olje & gass og landbasert prosessindustri.

Solution
MoM – Minutes of the Meeting

Samhandling i CRM og Outlook for møtereferater der man kan ta beslutninger, distribuere oppgaver og følge opp resultater.

Add-on
In-Line Grid Edit

Med In-Line Grid Edit kan man editere direkte i lister, ingen "pop-up"!

Add-on
Call2Action

Callcenter-løsning med effektivitet i høysetet

Add-on
Contact/Account lookup – Link Mobility oppslagstjeneste

Oppslagstjeneste mot Link Mobilitys datavarehus.

Add-on